Shopping Cart

Ostukorvis ei ole tooteid.

Kosmeetik Karin Oolup: nahahoolduse teekonnal

Kosmeetik Karin Oolup naudib oma töös mitmekülgsust, paindlikkust ning positiivseid emotsioone.

Toodete kirgliku katsetajana teab Karin täpselt, milliseid tooteid kliendile soovitada ning on oma ilusalongi otsingul.

Kuidas Sinust kosmeetik sai?

Minust sai kosmeetik alles hilisemas elus. Õppisin ärijuhtimist ja pärast ülikooli asusin tööle Eesti Posti sekretäri ametikohale. Sealt edasi olin samas ettevõttes suurkliendihaldur ja tootejuht. Kuna mul oli kindel soov liikuda turundusvaldkonda, siis liitusin reklaamiagentuuriga Ecwador ja olin seal projektijuht.

Elu teeb vahel ise korrektuure – saime ühe pisikese poisi vanemateks ja see keeras heas mõttes kõik pea peale. Lapsega kodus olles oli mul pikalt aega mõelda ja kaaluda, mida ma päriselt teha tahaksin. Kuna ilu, harmoonia ja oma kätega loomine on alati minu tugev külg olnud, siis kosmeetikuamet tundus olevat õige valik. Nii ma alustasingi õpinguid Eesti Esimeses Erakosmeetikakoolis, sõbrannadele ei julgenud esialgu rääkida, äkki veenavad mu veel ümber. Tänaseks olen kosmeetiku ametit pidanud juba üle 10 aasta ja pole pidanud seda otsust kordagi kahetsema.

Mis Sulle meeldib kõige enam enda töö juures?

See töö annab nii palju positiivset energiat – saan teha inimesed ilusamaks, õnnelikumaks ja enesekindlamaks. Kõrvupaitavalt hea on kuulda, kui klient tuleb ja ütleb, et tead, ma nii ootasin seda tänast kohtumist!

Tundide viisi kuulata, nõu anda ja kaasa rääkida on mõnikord päris energiakulukas. Kui päeva lõpuks olengi väsinud, on head emotsioonid need, mis minuga kaasa tulevad. Ja kui hakkabki tüdimus tekkima, siis otsin mõne uue koolituse, brändi, aparaadi või hoolduse ja tekib jälle vaheldus.

Kuidas jõudsid Image Skincare brändini?

Alles hiljuti tuli välja, et mina olin üks Mareta (Image’i müügiesindaja) esimesi kliente, kellele ta helistas ja Image Skincare brändi tutvustas. Esialgu olin skeptiline, aga olin nõustusin tootetutvustuse ära kuulama. Seejärel võtsin suure hulga testreid, mida klientidega koos katsetasime ja proovisime. Mäletan, et ühele kliendile andsin koju kaasa Clear Cell losjooni ja matistava päevakreemi testrid.  Järgmisel korral hooldusesse tulles oli kliendi nahk oluliselt paremaks muutunud, nii et olime mõlemad positiivselt üllatunud.

Kliendid ei soovi enam tooteid, mille koostises on parabeenid, mineraalõli, sünteetilised lõhna- ja värvained.

Mille järgi valid tooteid, mida enda töös kasutad?

Otsin selliseid tooteid, mis on puhtad ja päriselt toimivad. Ja Image on tõesti selline, mis töötab! Loomulikult mõjutavad minu valikuid ka klientide eelistused– kliendid ei soovi enam tooteid, mille koostises on parabeenid, mineraalõlid, lõhna- ja värvained.

Lisaks püüan enamus tooteid ja hoolduseid enda peal proovida. Nii saan aru, milline on konsistents, kuidas toode imendub, kas võib tekitada kipitust, milline on toime jne.

Katsetad järelikult enda peal päris palju hooldusi. Kas jõuad ise ka näohoolduses käia ja millised on sinu lemmikud?

Tegelikult väga ei käi. Kuna ma katsetan enda peal palju, siis minu nahk lihtsalt ei kannataks seda kõike välja. Aga vahel on hea ja vajalik ennast ka kliendi rolli panna. Üks minu lemmikhooldusi on kohese vau-efektiga kombinatsioon Lightening Lift happekokteilist, hapnikumaskist ja biomolekulaarsest vananemisvastaseat säramaskist.

Kui on kiire ja nägu vajab turgutust, siis päästavad päeva Ageless kooriv mask ja Kaht viimast sobib väga hästi kasutada ka koduses hoolduses, näiteks enne mõnda üritust.

Millised näohooldustooted kuuluvad Sinu igapäeva ilurutiini juurde?

Hommikul alustan Ormedic näopesugeeliga ja õhtul siis Vital C näopesu – see on mõnus kreemine ning õrn ka silmameigi eemaldamiseks.

Olen avastanud enda jaoks veel Clear Cell näopuhastuspadjakesed, mida kasutan paar korda nädalas õhtuti. Esialgu ostsin need küll lastele kasutamiseks, aga kuna padjad sisaldavad salitsüül- ja glükoolhapet, on need väga head ka vananevale nahale.

Hetkel kasutan õhtuti peptiidide ja tüvirakuekstraktidega The Maxi kontuurkreemi (minu viimase aja lemmik). Päevasel ajal Vital C seerumit ning MD sarja SPF50 päevakreemi. Silmaümbrusele läheb The Max miimikakortsude seerum.

Millised on Sinu klientide lemmikud Image tooted?

Kindlasti Vital C vananemisvastane seerum– see on ideaalne, sest seerum sobib tõesti kõikidele nahatüüpidele (v.a need, kellel on C-vitamiini allergia).

Miks ja kui tihti võiks külastada kosmeetikut?

Inimesed külastavad kosmeetikut erinevatel põhjustel. Üks otsib igapäevarutiinile vaheldust ja naudib iseendaga olemise aega, teine tuleb aga väga konkreetse murega ja soovib lahendust. Mõni klient naudib oma kortsukesi ja on nendega õnnelik – ikkagi elukogemus, mis näost peegeldub.

Väga populaarsed on hapete ja retinooliga vananemisvastased tooted ja The Max tootesari. Mulle meenub The Maxi toodetega üks tore lugu, mida klient minuga jagas. Tal oli väljasõidul kaasas The Maxi kontuurkreem, mis on mõeldud näo alaosale.
Varasemalt oli ta seda kasutanud ainult eesmärgipäraselt, aga olude sunnil pani ta kreemi üle kogu näo ja ütles mulle hiljem: “Vau, mis tulemus! Nägu oli nii värske – selline tunne, et kõik kortsud kadusid ära!“.

Teine jälle soovib vananemise märke võimalikult kaugele tulevikku lükata. Ideaalis võiks kosmeetikut külastada igakuiselt, eriti probleemse naha puhul. Siis saab progressil silma peal hoida ja vajadusel toodetes või hooldustes muudatusi teha. Tugevama probleemi korral arutame kliendiga koos läbi, millised on tema ootused ja võimalused ning paneme paika pikema plaani. Kui aga suuremaid nahaprobleeme ei ole, inimene on oma näonahaga rahul ja koduhooldustooted on paigas, siis korra 3 kuu jooksul on täiesti piisav.

Milliste nahaprobleemidega kliendid peamiselt Sinuni jõuavad?

Kõik, mis on seotud vananemisega: kortsukesed, pigment, naha lõtvumine, kuperoosa, täiskasvanu akne ja muidugi teismelised oma akne probleemiga.

Pigmendi ennetamine on kevadel väga aktuaalne teema. Kas pigmendist on võimalik täielikult lahti saada?

Kindlasti saab õige hoolduse ja toodetega pigmenti vähendada ja jume ühtlasemaks muuta. Loomulikult ei saa ma igale kliendile lubada, et saame 100% pigmendist lahti. Palju sõltub ka kliendi elustiilist – päevitamine on kõige suurem pigmendi ja kortsukeste tekitaja. Nahal on ka mälu – UV-kiirgus akumuleerub ja pigment avaldub alles aastate pärast. Kui soovid neljakümneselt ilusat ühtlast nahatooni, siis alusta juba kahekümnendates. Päevita vähe ja kui, siis turvaliselt ning päikesekaitsega.

Kas klient peaks eelnevalt täpselt teadma, millisele protseduurile soovib tulla?

Mul on hinnakirjas olemas teenuste täpne kirjeldus, aga tegelikult teen ikkagi igale kliendile täiesti oma hoolduse – kombineerin tooteid vastavalt tema vajadustele ja näonahale.Esmakordsel kohtumisel broneerin ma alati kliendile pikema aja, et jõuaksime läbi arutada, millised tooted on tal olemas, kuidas ta neid kasutab, milline on tema elustiil ja millised on tema ootused minu tööle. Tihtipeale näen mina üht probleemi ja klient hoopis midagi muud. Siis vaatamegi koos, kuidas edasi minna.

Millised toimetusi võime Sinult tulevikus oodata?

Kohe-kohe on tulemas üks näonahka trimmiv aparaadihooldus ja uuendav-värskendav-pinguldav protseduur hapetega. Mõlemad tahavad veel natuke testimist ja harjutamist. Olen juba pikka aega otsinud kohta, kuhu saaksin päris oma ilusalongi teha. Sellise, kus klient unustaks tunniks-paariks oma argimured ja lisaks professionaalsele iluprotseduurile saaksid poputatud kõik meeled. Visioon on mul juba detailideni paigas ja üks koht ka silmapiiril. Loodame, et see on see õige.

Kosmeetik Karin Oolup on pälvinud 2019, 2020 ja 2021 Image Skincare müügitulemuste eest Hõbepreemia! 

Karini tegemistega saab lähemalt tutvuda Facebookis ja Instagramis @ilukunst.ee

Aja saad broneerida ilukunst.ee